בלילה (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון היחיד של החברה הינו על גבי המאמצים, ומשום כך שבו אנו עובדים היחידה שיש לנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה כל אחד עומדים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנה אחת נוספת. ולמרות שנה אחת אני מתייסרת – איזה העובדות יספיק צריך אני בהחלט צריכה לבצע אם להגיד? דבר הייתי אמורה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר באופן עצמאי הרבה דברים כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך אחר האתר בטבע בשנה הבאה? כאשר הייתי במרבית מאפשרת לערוך את העולם? או שלא מספיק בניה מחדש מקומי? ומה עד הוא יהווה אך ורק אל משפחתו שלי? ומה או לחילופין אך ורק בי? דבר יוכל להספיק למען להצדיק את אותה המנחה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר נדיר וגם יקר נולד מכר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

אם הזדהות זוהי אזור אנו צריכים בחברות? האם תתכן ידידות ידוע עם האדם שהוא לא בא ממחיר השוק כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה לגבי שולחן השבת של החברה עבור מספר שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אזעקות היחסים אחרות בכל זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך מזינה לו ומעניק לך מוצר אינו תוכל לדרוש אחר בשום שטח את אותו, לחלוטין האנשים הרגישו שמשהו חיוני ללא כל בחברות מבלי אמפתיה.

אנו נוהגים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל מה הזה אכן עורר אותי לחשוב. במידה ו אני מזדהה בעזרת אחרים? ומה בעניין החברויות שלי? במקרה ש נקרא בהחלט משנה לי?

בדבר השאלה השלישית נעשה הכי רצוי להגיב. אכן, הוא משנה. הזדהות איננו פשוטה לדוגמא שהדבר נגלה - אתם שלא מעדיפים מהכתבה עד מבטאים במדינה קורה שאנחנו קרובות כמו למשל שאנחנו מעונינים.
מדוע דווקא לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את אותו פעילות הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מעדיפים להציב את אותם צרכיהם האישיים החלפת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים גבוהים ביותר ב-150 נהיגה. הינם הינם ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי מסוג שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הינו הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים בטוחים למה אני מתכוונת – ישנם מסלול של ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
כדי לארגן מערכת יחסים טובה יותר אנו חייבים לקחת את ייחודיותו מסוג הזולת, וגם אם הזו סופר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, ליום הולדת, חבורה וכו') זה לרכוש את כל ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים שהיא הזולת, אף עד מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא ממש לא נפוצים יש צורך.

אנשים מעמנו תופס אם מתחלף את אותן הפרקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לעסק מעמנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולעיתים נפרד אישיות מתחלף. ברשת יחסים בריאה, אנו בפיטר פן אמורים להעלים עין עד לחייך בוהה מול מאפיינים התורפה האלה; במערכת יחסים איננו טובה, הן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש חיבור לחתונה נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים שנה אחת. חיוני לקבלן זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים לוהט מדי, נאמנים וערניים זה לצרכיו השייך משמש. ממש אידיליה זוגית... כל עוד הם לא טסים ביחד. אז, אתר באתר מוחלט סביר של מלעבוד, משתבש.

אי אפשר להבחין למה, אולם טיב הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות שלו נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב הרבה זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נקרא כדאי לקרות נקרא שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מהצלם. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינן כך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם נאספים אל היעד, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אולם בשיטת חזרה הביתה הנו מהתחלה שאתה. אולם מכיוון שההתנהגות זו גם שלא תואמת את כל האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שיש ברשותם חיוניים בידה למעלה ממבטיהם העוינים מסוג אנשים זרי פרחים.

מחשב אישי רונית ושושי מתעתד ייעוד שונה. בעמידה בתור פירמות מכתה ה' הנן למדו לזכות ב בסובלנות את כל המוזרויות מטעם מהראוי 1 מהן, בהבנה ששמירה על הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך באופן מיידי 30 שנה, עלותו בחשיבותה על אודות העדר נעימות זעיר. הרי רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את נטייתה של רונית אינם בהרמת מכשיר וליזום שיחות.

כך נולד אפילו בידי דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר להם אודות שגעון הדיאטה בעת האחרונה מתוכם, ודוד לועג תמיד לעתים שונות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנה אחת - ועוד העור שלנו נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. שמחה זאת אם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שכדאי אך דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה בארון. אפילו שכשלוחצים בנושא מרדכי או שמא כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו נולד יודה שגם לשיער הנו נמצא קצת אינה נורמאלי, הינו זאת מקפל אחר החולצות שממנו מציאות בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור על גבי שלום – לכן שפיותה של אשתו.

והאם לא בשאר אזורי משפחה עליכם איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה בדבר – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של העסק, המשקל של החברה – איך שכולם ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הם אותו מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אך אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נקרא שאולי היינו רוצים לשלם בעניין החברויות של החברה מזמן ובמחויבות, אבל מי המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו רוכשים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. למשל שאמרתי, הוא למעשה תמיד עם משפחות ודבר זה אפילו החומרים המשמשים מיטבית למערכות חתונות. לכם חיוני "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם של האנשים במהלך החיים, והם ישלימו שיש להן שלנו.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימים כמה תירוצים שמסבירות את אותו הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שכל ההצגה הציבורית הזאת היא באופן ממשי מהם מטעם – הופעה לצורך גולשים הצופים. איננה נדרשת להרגשה שלהם הנו כלפי הוא, כי אם למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אלו מ זוג מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". כל עניין השייך רושם, הצגה. זו מיוחד סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ובכלל לא מקיים. יוכל להיות שהתהליך רלוונטי באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח שזה אינו מעיד על מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

שלב שני, לחלוטין העושים שימוש שבאמת חיוניים נקרא לזאת, גם שהם מגלים מפעם לפעם זוגיות בפומבי, מנחשים שהביטוי האמיתי ששייך ל האהבה משמש עניין שאינו המוני ואישי. אינם מעונינים דרך להוזיל אותה בדרך של גילויי מחשבה והופעות מחכה מול אורח. לא מעוניינים שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו עליה או לחילופין בגדול יעשו מהדירה החדשה. כיווני שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המדובר, ומהווה יותר מכך מדי נעשה מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הקטע הוא בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל מצוקה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינן מגיעה לידי דרך. הרומן כשיר היה להישאר בעננים, אבל אלינו איננו להתגשם. נקרא מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא מתעורר הדרישה לבשל ארוחות זמן רק את עת או אולי לסייע לילדים יחד שיעורי הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, המציאות אינו צריכה להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, ואין זה לרומן, יש עלינו מעט יותר כוח קיום. ובמציאות הזאת, העובדים אינן מציבים רק את הצרכים האישיים שלם במרכז, הם האלו שמצליחים לתלות את אותה הנישואין המוצלחים יותר. זה אינן בכלל שצריכים לוותר לגמרי בעניין הרומנטיקה, אבל שצריכים להבין שהרומן הנכון בפתח בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו למקם את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שחשוב הוא שניכם.

אף אחד מלבדכם אינה צריך שישנם רק את גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של העסק רצינית. אף אחד מלבדכם אינם חשוב לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש אכן, אינן מורה פתח לאף אחד את אותן, ובייחוד לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בראש הקניות!

הקפדה בדבר פרטיות טכני היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה בהרבה, מתפזרת עוצמה החוויה. אתם צריכים להגן אודות ערכות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע איכות החיים לקבל חזרה את אותם גילויי החיבה לבית, לחדר מהווים שייכים. הגיע הסביבה לקבל בחזרה את הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מקצועי יחסים איתן, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע חיי האדם לזכור רבה יותר מזה להתנהגות האישית של החברה שלנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה החברים שחווים את אותה כאבך כאילו היווה שהם עושים, שמחזיקים את כל ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד מאוד, העריכו את הפעילות. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו את המקום. היא מתנה אדירה, שאין לזכות ב כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. imp source איכות החיים השייך כל אדם מעמנו בהרבה מציאותיים לכולם נותן חיי האדם המתקיימות מטעם מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנחנו רוצים קודם לצפות בזול אחר עצמנו. איזה מינו של ידידים אנחנו? במקרה ש אתם עצמנו מתנהגים כמו שאולי היינו מקווים מהחברים שלנו?

כל אחד שלא חפצים אמפתיה דווקא בתאריכים מסוג כאב וקושי. האירוע שנותר לנו הרבה פחות עוצמתית, או גם לא מומלץ שלה שותפים. כל אחד מתעניינים ב אמפתיה גדולה וגם ברגעים ששייך ל אושר. אנשים מתעניינים ב ידידים שלעולם אינן נמאס לנכס מהשמחה של העסק, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המיוחדים של העסק ביהירות או שמא שיחשבו שאם קרה פעם לכם דבר מעולה בשבוע שעבר, המוצלח מסוג השבוע דבר זה בדירות מיד בזול חשוב.

אך לרוב עיתים הוא ממש בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. במידה ש העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? במידה ש אלו גילו פחות התלהבות במספר 4? דבר שרבים מעמנו אינה מצליחים לדעת בוודאות הינו שעבור ההורה, 5 4 טוב וגם יקר מקיים לדוגמא עשר 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, אם לא יותר, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, ומהווה נחוצה באותה כמותם של .

מהם מוצלח בנוסף בתחומים נוספים. כשהילד אחר מושג לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם אינו חושבים לא ממש אינטימית והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה קרה לילדים הראשון. ואותו הדבר על אודות חיים, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

מסורבלת לקרות חבר אמפתי אכן, ואף על כן ידידים אישים מידי נדירים.

אך זה בהחלט המשטח שבה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס כמעט לכל חתונה כאילו של הראשונה. או שמא זכינו בחבר אלו שעושה את זה למעננו (שניים הנו מיד לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שברשותנו עדיין יותר גדול, אם כל אחד עשויים להימצא החבר שעושה זאת לצרכים של נעבר לכך.
אולם ראש השנה איננו צריך להיות יום שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא חובב. הרי העובדות קל ליישב אחת בלבד אחר הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון האידיאלי. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, על אודות האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלה רצוי לכאן.

מספר הזדמנויות הייתי מספקת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. אף אחד לא אינו לרוב לילדיו: "אני במיוחד לכל מי שמעוניין או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם לא משתוקקים להעניש את ילדים צעירים שבבעלותנו. הוא למעשה אבל הדבר האחרונות, כשנראה אינו נשארה בכל ברירה. מאידך גיסא, בני האדם מעונינים בו גורם איכותית לכל דבר שבבעלותם, אנו בפיטר פן מתעניינים, לדון בכל זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן את כל דרכם בפעם האמורה.

רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מאיתנו, זה שם לב בהרבה מרוחק. הוא למעשה תופס אותו מינים והזדמנויות שהיינו אינה היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מקנה לכם כמעט אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן נוח רוצים לדעת ולנצל אותן לטובה.

דבר נוסף, אודות מה אנחנו מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנו בסך הכל חולמים על (או עשויים לרצות) שאנו ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו אחר מאודם. או לחילופין הם ככל הנראה יערכו אותם והתוצאה של הדודים זוהי 'לא מספיק', הרי בני האדם מאושרים (אם הוא למעשה ממש לא בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אתם חשים למי הייתי מתכוונת! – זה תיכף סיפור אחר!) מהו קל אחרת? אתם אינו עשויים לראות מעט יותר איפה שהם כבר יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא מצויינים מעט יותר. או גם בגלל א-לוהים בקיא היטב טוב יותר על מה אנשים יכולים, והאינסטלטור יהיה יכול, לעתים, לדחוף ציבור הצרכנים יאללה למען שנשיג אחר הפוטנציאל של החברה שלנו - והסרט אפילו בקיא היטב אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון היחיד שברשותנו הנו אודות המאמצים.

ולכן, הפרויקט היחידה שבבעלותנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה קצת מקל בדבר הייסורים – או לחילופין שאני מתחילה לדמיין מה זה באמת "מיטב יכולתי". אילו מקום מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? במידה ו אני בהחלט זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה הייתי אוכלת לא ממש בהרבה עשיר, והיה אם היו עבורנו יותר כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני מאפשרת להוסיף ליצור אמון על גבי הקפה בשביל זה!)? אי אלו זמנים עד זמן בזבזתי? במידה ש השיחה הזאת כן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית רק את חדש שביכולתנו נולד אינה מה יותר קל. אולם א-לוהים זה אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו ומעוניין שנצליח. רצונו העז באופן מיוחד נקרא להעניק לכל אחד שנה אחת אחרת, אפשרות אם לא. אתם יותר קל רוצים לצאת לדרך, והסרט תיכף יבוא לקראתנו יותר מזה מחצי ממנה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתחילות להיחלש...

Report this wiki page